«Особистим кабінетом» користуються уже майже 90 тисяч споживачів електричної енергії

Легкою та простою послугою сервісу для обслуговування за допомогою мережі Інтернет скористалися уже майже 90 тисяч споживачів електричної енергії, жителів Херсонської області.
Перевага «Особистого кабінету» у тому, що кожен абонент може самостійно вносити показники електролічильника та контролювати своє фактичне споживання електричної енергії.
І зробити це можливо самостійно, не звертаючись до Центру обслуговування споживачів чи до Call-центру, 24 години на добу, 7 днів на тиждень.
Аби скористатися онлайн-обслуговуванням абонентам Товариства потрібно на головній сторінці офіційного веб-сайту АТ «Херсонобленерго» обрати блок «Особистий кабінет» та зареєструватися у ньому.
Для реєстрації потрібно вказати номер особового рахунку, район обслуговування, логін, пароль та адресу електронної пошти.
За допомогою «Особистого кабінету» є можливість замовити онлайн-послуги та відстежувати процес їх виконання дистанційно.
Запрошуємо усіх, хто ще не приєднався, скористатися послугами онлайн- сервісу «Особистий кабінет».